خواص صمغ بادام کوهی

Wiki Article



این علائم به این علت ممکن است بروز کنند که مصرف بیش از حد بادام زمینی می تواند باعث ایجاد بیماری کبد چرب گردد.

این سمی و تلخ بودن مانع رشد باکتری، میکروب و ویروس در بدن می‌شود و به همین دلیل می‌تواند تب را کاهش دهد.

از دیگر خواص بادام سنگی در طب سنتی، برای پوست، ویژگی ضد التهابی آن است.

بنابراین به بیماران قلبی و دارای مشکلات عرق کرونر مصرف روغن بادام شیرین و قرار دادن بادام در رژیم غذایی روزانه توصیه میگردد.

از دیگر خواص مهم و شناخته شده بادام زمینی خاصیت ضد سرطانی آن می‌باشد. بادام‌زمینی حاوی نوعی آنتی‌اکسیدان به نام رزوراترول است که می‌تواند به نوعی به ترکیب ضدسرطانی به نام پیساتانول تغییر شکل یابد. این تغییر شکل به کمک نوعی آنزیمی که در تومورهای سرطانی یافت می‌شود، ایجاد می‌شود و به این ترتیب مانع رشد تومورها خواهد شد.

اگر به‌دنبال یک رژیم چاقی سریع هستید، به شما مصرف کره بادام زمینی را پیشنهاد می‌کنیم. مک دنیل می‌گوید: «خواص موجود در کره‌ی آجیل‌ها درصورتی که با مواد دیگری مانند نان سفید یا کراکر و ژله یا شکلات مصرف شوند از بین می‌رود.

این مواد معدنی برای بدن کاملا مغذی بوده و به حفظ سلامت و استحکام استخوانها و دندانها کمک میکند. مصرف روزانه بادام شیرین از پوسیدگی دندان‌ها جلوگیری می‌کند و خطر شکستگی استخوان‌ها و پوکی استخوان را نیز کاهش می دهد.

طالع بيني و تحليل شخصيت بر اساس ماه تولد و روز ( دهه اول ، دوم و سوم هر ماه از سال )

کره بادام زمینی چطور سبب کاهش وزن می‌شود و چه تأثیراتی بر بدن‌تان دارد؟

میوه بادام کوهی در حالت خام به دلیل داشتن ترکیبات خاص، تلخ بوده و نمی‌توان آن را مصرف کرد. ترکیبات موجود در این میوه عمدتا شامل اسید هیدروسیانیک است که در اکثر مغزهای تلخ دیده می‌شود. این اسید سمی بوده و مصرف آن مخصوصا در دز بالا ممکن است عوارضی مانند تهوع، اسپاسم، سردرد، درد شکمی و مشکلات تنفسی را به همراه داشته باشد.

افزایش مهارتهای فردی تکنیک های افزایش احساسات خوشایند

مصرف منظم بادام زمینی به دلیل وجود فیبرهای غذایی، فیتوسترول ????? ????? ????? ??? ????? و منیزیم برای پیشگیری از ابتلا به سنگ کیسه صفرا بسیار مفید است.

این موضوع به این معناست که کره بادام زمینی می‌تواند به تنظیم دمای بدن، سم‌زدایی بدن، تولید انرژی، استحکام استخوان و دندان و حفظ سلامت دستگاه عصبی کمک کند.

در طب سنتی ازخواص بادام زمینی همراه با سایر دانه‌های گیاهی نظیر فندق و بادام درختی، برای درمان ریزش مو و تقویت ابرو استفاده می‌شود.

Report this wiki page